« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
یاداشت/سید مجید بایگانی
به پشت گذاشتن معلولین و بیمارها و بالابردن از پله ها و گاهی افتادن در پله ها صحنه هایی را رقم می زند که دیگر بیمارانی که در کلینیک هستند بیماری خود را فراموش می کنند و دل آنها را به درد می آورد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید مجید بایگانی:هر چند وقت یکبار که به برخی کلینیک ها مراجعه میکنم با صحنه ای روبه رو می شوم که شاید در کشورهایی در سطح ایران چنین صحنه ای دیده نشود.

ابتدا از حوزه سلامت که خدمات شایانی را به کشور انجام داده جا دارد که بسی تقدیر کرد.

ولی واقعیت این است که در بعضی جاها کلینیک های درمانی بدون هیچ بالابر؛ آسانسور و یا رمپی برای بالابر بردن معلولین و کهنسالان وجود دارد که شایسته مردم ایران زمین نیست.

بله دیدن به پشت گذاشتن معلولین و بیمارها و بالابردن از پله ها و گاهی افتادن در پله ها صحنه هایی را رقم می زند که دیگر بیمارانی که در کلینیک هستند بیماری خود را فراموش می کنند و دل آنها را به درد می آورد.

به جای اینکه اول درمانگاه یا کلینیک را انتخاب و سپس ببینیم که آسانسور ندارد؛ بهتر است که اگر توان ساخت کلینیک را نداریم  حداقل از ساختمان های دارای امکانات اولیه استفاده کنیم.


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: