« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:
کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با ۲۲ دستگاه دولتی و غیر دولتی با هدف کاهش فقر در استان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با تأکید بر اینکه نگاه به تفاهم نامه نباید تشریفاتی باشد، گفت: امضاء تفاهم نامه های همکاری باید به منظور عملیاتی کردن آن ها و اجرای برنامه مورد نظر باشد.



وی با بیان اینکه با هدف تنظیم سند کاهش فقر در چهار ماهه نخست امسال ۲۲ تفاهم نامه در استان با همکاری نهاد ها ، ادارات ، مؤسسات خیریه و دستگاه های مختلف منعقد شده است افزود: تلاش برای توانمن سازی مددجویان در بخش های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، محتوای اصلی این تفاهم نامه ها را تشکیل می دهد.

محبی ادامه داد: اشتغال و کاریابی، خرید جهیزیه، سبد کالا، حمایت های دانش آموزی و دانشجویی، اعزام زائر، کاهش آسیب های اجتماعی،تبلیغات رسانه ای ، آموزش مهارت های زندگی و حامی یابی مهمترین سرفصل های این تفاهم نامه را تشکیل می دهند.

وی بر تکمیل تفاهم نامه برای  عملیاتی شدن  با تقسیم بندی موارد آن به منظور کسب درآمد یا خدمات به  مددجویان تأکید کرد و گفت: بعضی از تفاهم نامه ها درون استانی و تعدادی از آن ها بین استانی وتعدادی هم ملی است که باید با مشارکت و همکاری مجموعه های متقابل انجام شود.

محبی افزود: مؤسسات خیریه و بانک های عامل در اجرای تفاهم نامه های همکاری بین کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با نهاد ها و دستگاه های مختلف بیشترین نقش را داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: