« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
یاسوج
دوره مقدماتی قوانین و مقررات استخدامی ویژه نیروهای کارگزینی و مسئولین امور اداری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مدت 4 روز در سالن دکتر کنعانی دانشکده پزشکی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این دوره با حضور 16 مدرس کشوری از وزارت و سایر دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

داریوش پور هاشمی، با بیان اینکه 70 نفر از نیروهای شاغل در دانشگاه، در این دوره شرکت داشتند، افزود: این دوره در راستای همسو سازی دانشگاه با اهداف عالی وزارت، یکسان سازی و وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت کارگزینی ها و ایجاد همدلی بین کارکنان رشته شغلی کارگزینی طراحی و اجرا شد.

وی عنوان کرد: مباحث جذب و استخدام، تاریخچه قوانین و مقررات اداری و استخدامی، آشنایی اجمالی با قوانین و نحوه تشکیل پیام آوران بهداشت، آشنایی با قوانین پزشکان و پیراپزشکان، مشمولین تعهدات ضریب کار، انواع معافیت ها، ضرایب محرومیت به واسطه میزان خدمت مورد تعهد از جمله مباحث مطرح شده در این دوره بود.

پور هاشمی ادامه داد: چگونگی ادامه تحصیل کارکنان، هیئت علمی و غیرهیئت علمی، توانمندی کارکنان، ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات، پرداخت حقوق و مزایای مندرج در احکام بر اساس قوانین نظام هماهنگ، قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین نامه های اداری، استخدامی و مرخصی ها، آشنایی با بازنشستگی و نحوه خروج از خدمت، از دیگر عناوین مطرح شده در دوره مقدماتی قوانین و مقررات بود.

وی در پایان ابراز داشت: حضور مدرسان خبره و توانمند کشوری، اطلاع رسانی و برنامه ریزی مناسب سبب شد تا این دوره با کیفیت بسیار خوب برگزار شود.

به گزارش وب دا؛ دوره قوانین و مقررات استخدامی نیروهای کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت، مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاون مدیر دانشگاه های همدان و کرمان و کارشناسانی از دانشگاه های هرمزگان، دانشگاه تهران و دانشگاه ایران به مدت 4 روز در سالن دکتر کنعانی دانشکده پزشکی برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: