« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: شهرستان لنده با ۲۱ درصد بیشترین خانوار تحت پوشش کمیته امداد را دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در نشست امروز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، برگزار شد، "فرید محبی" گفت: کمیته امداد امام خمینی ره در حال حاضر علاوه بر اینکه بعنوان یک سازمان حمایتی قوی در سطح کشور در حوزه توانمندسازی قشر بی بضاعت فعالیت می‌کند، در قالب یک سازمان فرهنگی نیز ارائه خدمات دارد.



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره با اشاره به اینکه بحث رسیدگی به مناطق محروم از سال ۹۵ بعنوان بخش اصلی فعالیت‌های امداد مورد توجه قرار گرفت، عنوان کرد: نقاط مختلف فقر در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به وسیله وزارت کشور مورد ارزیابی قرار گرفت که مجموعه فعالیتهای امداد بر مبنای ضرایب محرومیتی تعیین شده از سوی وزارت کشور است که ضرایب ۷، ۸ و ۹ در اولویت قرار دارند.

وی در ادامه افزود: بیش از ۸۰ درصد خیرین و حامیان مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد غیر بومی هستند و در استان هیچ خیر برجسته ای وجود ندارد.

محبی با تاکید به فراجناحی بودن فعالیت‌های کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد هیچ گاه وارد دسته بندی های سیاسی و حتی قومی و قبیله ای حاکم بر فضای استان کهگیلویه و بویراحمد نمی شود و معیار همه فعالیت های این سازمان رفع نیازهای مردم است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر اخیر "مهندس فتاح" به استان خاطرنشان شد: مبلغ ۶ میلیارد تومان مصوبه این سفر برای کمیته امداد در بخش های مختلف حمایتی، جهیزیه، مسکن و وام به مددجویان بوده است.

وی گفت: از ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال بانکی مصوب سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰ میلیارد آن محقق شد؛ و در بخش احداث مسکن طی یک تفاهم نامه با مجموعه استانداری زمینه ساخت هزار واحد مسکن شهری و ۵۴۵۰ مسکن روستایی مشروط به اینکه زمین موردنظر برای زیرساخت را استانداری تهیه کند فراهم شد.

 محبی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد است که نسبت به سالهای قبل کاهش ۴ درصدی داشته است عنوان کرد: شهرستان لنده با ۲۱ درصد بیشترین خانوار تحت حمایت کمیته امداد را دارد و شهرستان گچساران با سه ۳ درصد کمترین سهم را دارست.

بعنوان اختتامیه این نشست از خبرنگاران حاضر در این جلسه با اهدای هدایایی تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: