« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
به مناسبت 17مرداد
یوسف حاجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان درپیامی روزخبرنگار را به جامعه مطبوعاتی کشورتبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ یوسف حاجوی مدیرروابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان درپیامی روزخبرنگار را به جامعه مطبوعاتی کشورتبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

روزهفدهم مردادماه به یاد شهیدمحمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است تا فرصتی مغتنم باشد.

برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز که با قلم خویش، به نبرد با سفیران یأس و دروغ و تباهی برخاسته و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند. قداست قلم و رسالت خبرنگار بالاتر از آن است که به توان آن را نگاشت و بر توصیف و توضیح آن رقم زد.

هفدهم مردادماه روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که با سلاح قلم درسرزمین آگاهی قدم می زنند.

اینجانب به نمایندگی ازمجموعه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای عرصه خبر واطلاع رسانی، با قدردانی از تلاش ها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاش گر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش درراستای آرمان های والای امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت میهن اسلامی خدمت می کنند، تبریک گفته و توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: