« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به بهانه 17 مرداد
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های استان و خصوصا شهرستان لنده تبریک می گویم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در بخشی از پیام مهندس امرالله خانی آمده:

17مرداد روز خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می کوشند و به عنوان وجدان بیدار جامعه، چشم بینا و گوش شنوای مردم و همراه و همگام مسئولین در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های شهرستان لنده تبریک می گویم از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده،تشکر و قدردانی میکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: