« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
پس از گذشت دو هفته از فصل جدید فوتبال فانتزی، هیجان و رقابت بین کاربران فوتبال فانتزی به اوج خود رسیده است. با توجه به اینکه امتیاز کسب شده توسط کاپیتان تیم فانتزی دو برابر محاسبه می شود انتخاب کاپیتان مناسب برای تیم فانتزی در سرنوشت تیمهای کاربران بسیار تعیین کننده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، از ۳۷۹ بازیکن ثبت شده در بانک اطلاعاتی فانتزی، ۲۴۳ بازیکن به عنوان کاپیتان انتخاب شده و ۱۳۶ بازیکن باقیمانده مورد توجه هیچ کاربری قرار نگرفته است.با بررسی تیمهای فانتزی مشخص می شود علایق رنگی مهمترین پارامتر در انتخاب کاپیتان بوده و ۸۰ درصد کاربران، کاپیتانشان از یکی از دو تیم محبوب پایتخت است (۵۷ درصد پرسپولیس،۲۳ درصد استقلال) و سهم ۱۴ تیم دیگر لیگ برتر تنها ۲۰ درصد است.۱۰ بازیکنی که بیش از بقیه به عنوان کاپیتان انتخاب شده اند تمام سرخابی هستند.

مهدی طارمی اقای گل دو فصل اخیر لیگ با ۲۱ درصد صدرنشین این جدول است. پس از طارمی، دوست صمیمی اش محسن مسلمان با اختلاف زیاد و با ۱۰ درصد قرار دارد.مهدی رحمتی کاپیتان استقلال محبوب ترین آبی پوش برای انتخاب به عنوان کاپیتان است و پس از او همتای پرسپولیسی اش قرار گرفته است.هر چند که این بازیکن بیش از هر بازیکن دیگری در تیم کاربران انتخاب شده (۵۳%) ولی با این اقبال به عنوان کاپیتان مواجه نشده است.

برای رسیدن به اولین بازیکن غیر سرخابی در لیست باید تا رده یازدهم رفت جایی که آلویزنانگ مهاجم کامرونی پارس جنوبی جم جای دارد که قطعا درخشش این بازیکن در هفته اول در کسب این جایگاه بسیار موثر بوده است. حال باید دید با ادامه لیگ این لیست دچار چه تغییراتی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: