« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
عدل هاشمی پور
عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در پیامی کسب رتبه های برتر و قابل توجه دانش آموزان مستعد استان به ویژه شهرستان های حوزه انتخابیه خود در کنکور سراسری امسال را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در پیامی کسب رتبه های برتر و قابل توجه دانش آموزان مستعد استان به ویژه شهرستان های حوزه انتخابیه خود در کنکور سراسری امسال را تبریک گفت.

در بخشی از پیام نماینده کهگیلویه بزرگ آمده است:

خبر مسرت بخش کسب  رتبه های برتر ٬ قابل توجه و حائز اهمیت از سوی دانش آموزان مستعد استان به ویژه شهرستان های حوزه انتخابیه در کنکور سراسری امسال ٬ شور و شعف و رضایت در میان خانواده ها ٬ انگیزش در سایر دانش آموزان و امیدواری به آینده را در سطح استان بوجود آورده است .

 مایه بسی فخر و مباهات است که با وجود محدودیت ها و کمبود امکانات ٬ اما در سایه لطف خداوندی و سخت کوشی فرزندانمان و با تکیه بر استعداد و پشتکار ٬ همت معلمان و همراهی خانواده ها به این مهم دست یافته ایم .

چشم انداز علمی آینده با پشتوانه چنین نخبگانی روشن و پویاست .

خدای بزرگ را از بابت این موفقیت های بزرگ شاکرم و کسب این افتخارات علمی و ارزشمند را به پذیرفته شده گان  و خانواده های گرامی و تمامی عوامل مؤثر در  دستیابی به این افتخارات تبریک و تهنیت عرض مینمایم .

‌امیدوارم با برنامه ریزی مناسب و حمایت لازم از سوی مسئولین و متولیان امر ٬ شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان مستعد و کسب مدارج بالای علمی فرزندانمان باشیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: