« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
یاسوج
بیست و سومین سند کاهش فقر استان کهگیلویه و بویراحمد بین کمیته امداد و اداره امور عشایر این استان امضاء شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و  بویر احمد با اعلام اینکه سند کاهش فقر استان با محوریت استانداری امضاء شده است گفت: بیست و سومین سند کاهش فقر استان با همکاری اداره امور عشایر امضاء شد.



وی با تأکید بر عملیاتی کردن تفاهم نامه ها، افزود: این تفاهم نامه ها نباید جنبه تبلیغاتی داشته و فقط در حد امضاء یک قرارداد باقی بماند.

محبی بابیان اینکه محورهای کاری تفاهم نامه مشخص و موضوعات مشترک دو دستگاه تعیین شده است، ادامه داد: کمیته امداد ظرفیت های مناسبی برای ایجاد هم افزایی دستگاه های امضاء کننده تفاهم نامه دارد که لازمه استفاده از آنها همگرایی و یکی شدن دستگاه هاست.

وی با یادآوری توجه ویژه دولت به مناطق محروم با ضریب محرومیت بالا، گفت: اعتبارات کمیته امداد ظرفیت مناسبی است تا از این قشر زحمتکش به عنوان جامعه هدف حمایت کند.

محبی مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از بند(د) تبصره ۱۶ در کنار اعتبارات ریاست جمهوری را از جمله اعتبارات این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد ۴۰ میلیارد تومان از منابع بانکی طلب دارد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ها باید به صورت فصلی امضاء شود، گفت: باید سعی کنیم  بارایزنی های لازم در شورای زکات، بخشی از زکات دام را به این اداره تخصیص دهیم.

مجیدعلی پور، مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه گفت: یک درصد جمیعت استان را عشایر تشکیل می دهند که ۵۰ درصد از جامعه عشایر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زندگی می کنند.

وی افزود: عشایری این مناطق به ویژه در بخش زیلایی با متوسط ۱۸ رأس دام  زیر خط فقر هستند. عشایر تحت حمایت کمیته امداد با حداقل ها زندگی می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: