« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
به مناسبت روز خبرنگار
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران باید خدا ترس باشند و حیای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، عصر امروز، ۱۸ مرداد ماه، در آیین تجلیل اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، با تبریک این روز گفت: خبرنگاران باید خداترس باشند و حیای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهند.



وی در ادامه عنوان کرد: خبرنگاری، خبرگزاری، خبرسازی و خبررسانی مقوله های متفاوتی هستند که همه را تحت عنوان خبرنگاری می دانند و این خلط بزرگی است که اتفاق افتاده است.

آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید شجاعت داشته باشد، بیان کرد: نوشتن هر چیز خوب یا بدی شجاعت نیست بلکه صراحت همراه با حکمت شجاعت واقعی است؛ صراحتی که مردم را از حقشان محروم می کند، شجاعتی که آبروی فردی را نشانه می گیرد شجاعت نیست.



نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان شد: کسانی که قلمشان را معامله می کنند و بی هیچ خوفی جریان سازی می کنند اینها تعادل انسانی ندارند؛ و جامعه ای که در آن خبرها و سکوت ها خریده می شوند بدون شک تباه می شود.

وی در پایان با اشاره به خبر سلفی گرفتن نمایندگان مجلس، گفت: کار آنها قابل دفاع نیست اما آیا بی آبرو کردن آنها و سوژه سازی برای دشمن کار عاقلانه و مومنانه ای است؟ چرا اصول گراها و اصلاح طلب ها به جان هم می افتند و حواسشان نیست که دشمن آنها را زیر ذره بین دارد؟



آیت الله ملک حسینی در پایان این آیین عضو افتخاری بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

عکس و گزارش/صدیقه ولیپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: