« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
لنده
سومین جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای شورای سلامت در سالن کنفرانس شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این جلسه با  ارائه گزارشی درباره روند اجرایی مصوبات قبل به اعضا جلسه، گفت: با توجه به اینکه سلامتی مردم و جامعه از مهمترین وظایف ما هست باید سعی کنیم  مصوبات این جلسه را در بازه های زمانی مشخص و تعیین شده انجام دهیم و در جلسات بعدی گزارش نمائیم.



مهندس امراله خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشت گوشت درهنگام ذبح و توزیع آن تا رسیدن به دست مردم شهرداری موظف شد تا یک ماه آینده ماشین مخصوص حمل لاشه گوشت خریداری نماید.

 وی بابیان اینکه نگهداری احشام در حاشیه و سطح شهر یکی از معضلات اساسی در این شهر است، گفت: به همین منظور مقرر شد بخشدار مرکزی با ادارات جهادکشاورزی و منابع طبیعی بازدید میدانی از کلیه زمین های ملی با فاصله از سطح شهر جهت مشخص نمودن شهرک دامداری داشته باشند.

مهندس خانی در این جلسه تاکید کرد به منظور تامین آب سالم و بهداشتی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری لایه روبی مخازن آب را طبق برنامه زمانبندی مشخص انجام دهند.

وی تصریح کرد: جهت پایش بهداشتی و زیست محیطی طرح ماهی رودخانه موگرمون ادارات محیط زیست،شبکه بهداشت،اداره برق و اداره امور آب بازدید مشترکی از این طرح ماهی داشته باشند.
 
 در این نشست مصوب شد تا پایان مردادماه جلسه ای با حضور مدیر شبکه بهداشت، آب و فاضلاب روستایی بخشدار مرکزی و شورای اسلامی شهر لنده جهت بررسی مشکلات آب روستای قیام در این روستا برگزار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: