« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
فرماندار بهمئی خبر داد
ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت‌فشار شهرستان بهمئي براي بهره مندي 20 هكتار از درختان شهرستان بهمئي به بهره برداري رسيد./
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛« رئيس جهاد كشورزي شهرستان بهمئي » با اشاره به اينكه از اين 20 هكتار 17 هكتار از طريق آبياري تحت فشار و قطره اي آبياري مي شود گفت : ایستگاه پمپاژ آب در بخش هاي سرآسياب يوسفي و ممبي  شهرستان بهمئي با هدف تقویت آبرسانی به  بيش از 20 هكتار درخت بادام ، انجير و زيتون در اين مناطق اجرا شده است.



« آقاي بدرقه » با اشاره به اينكه ،  ظرفیت اين ایستگاه  پمپاژ ،  دو هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه است که با هزینه ۲۸ میلیارد ریالی به مرحله بهره برداری رسیده است  افزود : با راه اندازي اين ايستگاه پمپاژ و كاشت 20 هكتار درخت ، 12 نفر اشتغال زايي ايجاد شده است.

« وي» همچنين با بيان اينكه ، با توجه به بحران کم آبی ، گرمسيري بودن منطقه و شرايط اقليمي ، باید طرحهای آبرسانی در شهرستان بهمئي  با تأمین اعتبار مورد نیاز مورد حمایت واقع شوند.

« فرهنگي نسب فرماندار بهمئي » هم از توجه بيش از پيش اين فرمانداري به حمايت از كشاورزان و اجراي طرح هاي كشاورزي در شهرستان بهمئي خبر داد و گفت : مبلغ  22 ميليارد و 52 ميليون ريال ،  براي  احداث و اجراي طر حهاي مختلف  كشاورزي از جمله احداث سدهاي خاكي ، احداث استخر ذخيره آب ،  احداث چندين فقره پمپاژ آب  و توسعه درختكاري به بيش از 100 هكتار تاپايان سال اختصاص يافت.

عکس و گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: