« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
فدراسیون تیراندازی با کمان به دلیل مشکلی که در اساسنامه‌اش دارد، نمی‌تواند انتخابات را برگزار کند و به نظر می‌رسد تا شهریور ماه تکلیف رئیس این فدراسیون مشخص شود.
به گزارش آوای رودکوف، دوره ریاست محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان خردادماه به پایان رسیده ولی به دلیل مشکل اساسنامه‌ای که این فدراسیون دارد، هنوز تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان مشخص نشده است. در اساسنامه این فدراسیون که در دوران تعلیق نوشته شده بود، رئیس فدراسیون رئیس مجمع است و این اساسنامه مصوبه هیئت دولت را ندارد. به همین دلیل وزارت ورزش اساسنامه این فدراسیون را قبول ندارد و بارها اعلام کرده که با این اساسنامه، انتخابات فدراسیون را برگزار نخواهد کرد.

از طرفی به محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تا شهریور ماه فرصت داده شده تا تکلیف اساسنامه این فدراسیون را مشخص کند تا انتخابات را با اساسنامه مورد تائید وزارت ورزش برگزار کند. شجاعی هم به وزارت ورزش قول داده تا اساسنامه را به فدراسیون جهانی ببرد و اصلاح کند.در حال حاضر اساسنامه قبلی که مصوبه هیئت دولت را ندارد قابلیت اجرایی ندارد.

طبق صحبت‌هایی که بین وزارت ورزش و شجاعی صورت گرفته، قرار است تکلیف این فدراسیون در شهریورماه مشخص شود. باید دید که شجاعی به قولی که به وزارت ورزش داده، پایبند خواهد بود و اساسنامه را در مجامع جهانی اصلاح خواهد کرد و یا اینکه همچنان حواشی این فدراسیون درخصوص انتخابات و اساسنامه ادامه خواهد داشت.

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم این خبر را تائید کرد.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: