« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
سید مجید بایگان (گیوم تل):
خبرنگار رسانه رسانا است چون در میان بهبوهه شهرها ، از طلوع صبح تا شبانگاهان ، در سرما و گرما خبرهای شهرها را به تمام نقاط ایران و دنیا مخابره می کند و سطحی وسیع از ارتباط ایجاد می کند که روزانه آن را لمس میکنیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید مجید بایگانی:خبرنگاران به عنوان نمایندگان حفظ آزادی بیان در کشور دو وظیفه مهم بر عهده دارند؛ بیداری جامعه و انعکاس دغدغه های مخاطبان.

خبرنگاران در جامعه امروزه ما با توجه به اینکه رسانه ای هستند که در بیشتر زمانهای شبانه روز، ذهن خود را مشغول انعکاس رخدادها سطح جامعه و تحلیل مسائلی  می کند که شاید بتوان از دل همین تحلیل ها، راه حل های مناسبی را برای درک این واقعیت که جامعه به تک تک دغدغه ها نیاز دارد در نظر گرفت.

از این جهت که خبرنگار می تواند باعث آگاهی بخشی، ایجاد ارتباط میان جامعه و مسئولین و حضور پررنگ در عرصه های مختلف باشد به آنها رسانه رسانا می گویم که در هر زمان و مکان در جامعه حضور دارند و زبان گویای مردم و مسولین می باشند.

خبرنگار رسانا است چون ارتباطی از دورترین و صعب العبورترین مناطق برای رساندن خبرها، شادی ها، غم ها، مسائل و مشکلات  مردم به شهرها و دیگر مناطق برقرار می کند تا دیگران را در  همه این موارد شریک کند و احساس زندگی مشترک در همه مردم ایران وجود داشته باشد.

خبرنگار رسانه رسانا است  چون در میان بهبوهه شهرها ، از طلوع صبح تا شبانگاهان ، در سرما و گرما خبرهای شهرها را به تمام نقاط ایران و دنیا مخابره می کند و سطحی وسیع از ارتباط ایجاد می کند که روزانه آن را لمس میکنیم.

در میان مواد نارسانا الکترون های آزاد وجود دارد ولی بسیار کم هست پس ارتباط در مواد کم و شکنندگی آنها بیشتر از مواد رسانا است. خبرنگار ان به مثابه الکترونهای آزاد در جامعه باید زیاد و زیاد تر و حرفه ای تر باشند تا بتوانند ارتباط مناسب  و مستحکم در جامعه به وجود بیاورند و رسانه ای رسانا برای کل جامعه باشند.

وجود خبرنگار حرفه ای در جامعه نعمتی است که باید قدر آن را دانست.

و اما مشتی از خروار  مشکلات خبرنگار:

-    بیشتر خبرنگاران به دلیل حقوق ماهیانه پایین آن را شغلی که بتواند آینده زندگی آنها را تأمین کند در نظر نمی گیرند، چرا که هیچ گونه ضمانتی برای آینده شغلی آنها وجود ندارد.

-    نهاد خاصی برای اینکه به امور معیشتی خبرنگاران بپردازد وجود ندارد.

-    تأثیر دولت ها بر حیات نشریات و به تبع آن عدم ثبات کار  برخی از خبرنگاران.

-    عدم روحیه همکاری نسبی برخی مدیران با خبرنگاران.

-    بیمه نشدن بسیاری از خبرنگاران توسط مدیران نشریات مکتوب و غیر مکتوب.

کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین