« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: خبرنگاران نقش موثری در تقویت و رشد جامعه دارند و علاوه بر کار اطلاع رسانی کار تربیتی هم برعهده دارند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست صمیمی با خبرنگاران استان هرمزگان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار خبرنگاری و لزوم تجلیل از زحمات خبرنگاران، عنوان کرد: خبرنگاری کاری سخت است و باید مراقبت زیادی در این کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: امانت داری شرط اساسی کار خبرنگاری محسوب می شود و کار خبرنگاری بسیار مهم و مسئولیت انتشار خبر بسیار سنگین است.

استاندار هرمزگان افزود: خبرنگاران نقش موثری در تقویت و رشد جامعه دارند و علاوه بر کار اطلاع رسانی کار تربیتی هم برعهده دارند.

جادری خاطرنشان کرد: از تلاش تمامی رسانه های استان هرمزگان قدردانی می کنم و امیدوارم برای ساختن استان همه با هم تلاش کنیم.

وی گفت: طرح های بزرگی در استان هرمزگان در حال اجرا و آماده سازی برای جهش عظیم توسعه است که خبرنگاران نقش موثری در اجرای مناسب این کار دارند.

در پایان این نشست از خانواده های شهید دقت از شهدای رسانه در هرمزگان و مرحوم کرمی، مرحوم فرج زاده و مرحوم دشتی از پیشکسوتان مطبوعات و همچنین خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: