« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
در پی انتصاب به عنوان رییس مجمع تشخیص انجام شد
آیت الله هاشمی شاهرودی در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب از ایشان به دلیل سپردن مسئولیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در پی انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مقام معظم رهبری، وی طی نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب از ایشان به دلیل سپردن این مسولیت تشکر کرد؛

متن این پیام به شرح زیر است:

«حضور مستطاب
حضرت آیت الله خامنه‌ای
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که به برکت قیادت رهبر کبیر انقلاب امام راحل عظیم الشان چون شجره طیبه ای در ایران سربلند غرس گردید اکنون با رهبری های داهیانه ی رهبری معظم انقلاب و همراهی امت حزب الله روز به روز بر ثمرات و برکاتش افزون می‌گردد.

اینجانب مراتب سپاسگزاری خویش از حسن اعتماد آن جناب در سپردن مسولیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به این جانب را اعلام و خداوند متعال را بر این نعمت شاکرم امید میرود که این جانب در کنار سایر اعضا محترم مجمع که آنان نیز مفتخر به جلب اعتماد حضرتعالی گشته اند این امانت را به بهترین وجه تحمل نموده و مسولیت خطیر مشاورت مقام عالی ولایت امر در تعیین سیاست‌های کلی نظام و دیگر مسولیتهای قانونی مربوط را تحت ارشادات آن رهبر فرزانه ادا نمایند،
والسلام علیکم و رحمه الله»

سید محمود هاشمی شاهرودی

۹۶/۵/۲۳

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: