« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
مدیر کمیته امداد شهرستان چرام خبر داد:
دوره های آموزشی- بهداشتی برای ۲۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد چرام در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عبدالرشیدکریمی نسب، مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با تاکید بر برگزاری دوره‌های  آموزش بهداشت فردی و عمومی برای مددجویان، گفت: به منظور ارتقای سطح آگاهی هرچه بیشتر مددجویان تحت حمایت در مسائل بهداشت عمومی و فردی در شهریور ماه امسال کلاس های آموزشی برای ۲۴۰  مددجوی تحت حمایت این نهاد برگزار می شود.



 وی با اشاره به اینکه این دوره ها باهمکاری شبکه بهداشت شهرستان و با تشکیل کلاس های ۳۰ نفره برگزار می شود، ادامه داد: مددجویانی که در این کلاس ها شرکت می کنند از مناطق مختلف شهرستان چرام از جمله ، روستای بلدان ، روستای القچین سفلی ، شهر سرفاریاب ، روستای سادات و روستای تاوه سفید  هستند.

کریمی نسب، پیشگیری از استعمال مواد مخدر و هپاتیت، رعایت بهداشت دهان و دندان ، تغذیه سالم ، نگهداری سالمندان، آموزشهای پیش از ازدواج ، آشنایی با بیماریهای فصلی و تنظیم خانواده را از موارد آموزشی این کلاس ها نام برد.

وی اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این کلاس ها را بالغ بر ۲۱ میلیون ریال دانست و ادامه داد: در این دوره های آموزشی به تمامی شرکت کنندگان یک سبد کالای بهداشتی شامل شامپو، پودر رختشویی و مایع ظرفشویی اهداء می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: