« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
در شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر و هفته دولت امسال، تعداد هزار و ۹۸ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.
به پایگاه خبری آوای رودکوف گزارش از یاسوج، صبح امروز نشست شورای فنی به ریاست معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه که در استانداری برگزار شد "پژمان نیک اقبالی" معاون عمرانی استانداری گفت: تعداد هزار و ۸۳۹ پروژه و طرح با میزان اعتبار ۲ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان در هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شده، که ۸۵ درصد از این پروژه‌ها افتتاحی و ۱۵ درصد کلنگ زنی بوده است.
وی ادامه داد: از این تعداد، هزار و ۵۸۰ پروژه‌ عمرانی و ۲۵۹ طرح‌ اقتصادی است و تعداد هزار و ۵۵۵ پروژه‌ افتتاح و تعداد ۲۸۴ پروژه‌ کلنگ زنی شده است.
نیک اقبالی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت هزینه شده است، عنوان کرد: بالغ بر هزار و ۲۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی، و برای پروژه‌های اقتصادی بیش از هزار و ۸۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و بیش از ۹۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی پروژه‌ها و طرح‌ها و همچنین یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح این پروژه‌ها هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر و هفته دولت امسال، تعداد هزار و ۹۸ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمددر پایان خاطرنشان شد: تنها یک مورد کارخانه آسفالت در استان دارای استانداردهای لازم برای آسفالت مورد نیاز باند فرودگاه را کسب کرده است، به دلیل محدودیت‌هایی در کارخانه‌های آسفالت استان باید این کارخانه‌ها گواهی نامه‌های استاندارد دریافت کنند تا پروژه‌های عمرانی از لحاظ فنی استاندارد شوند.

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین