« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن
عدل هاشمی پور، طی پیامی سالروز بازگشت آزادگان هشت سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، عدل هاشمی پور، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، طی پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:


بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.

26 مردادماه 69 روزی ماندگار در تاریخ سراسر افتخار دفاع مقدس که نمایشگر جلوه ای با شکوه از وحدت و استقبال و سپاس و رضایت و لبخند  ملت شهیدپرور در بازگشت سرافرازانه سندهای افتخار فرزندان روح الله به خاک پاک ایران اسلامی است.

آنانکه در هنگامه اسارت٬ بیعت با امام خویش را تحکیم بخشیدند و خود را به خدا سپردند.

در سیاه چالهای مخوف،  نه تنها شکنجه های جسمی و روحی را تحمّل می نمودند بلکه با امیدواری به نصرت الهی با رشادت و دلیرمردی و به طرق مختلف به ملت و رزمندگان و همرزمانشان در جبهه ها روحیه می دادند تا درس وفاداری و ولایت مداری خود را به منصه ظهور برسانند.

آری فرزندان خمینی که به تعبیر پیر مرادشان سرود آزادی سر داده بودند با عزت و افتخار به آغوش ملت بازگشتند تا پیمانی که با خدا بسته بودند را معنا ببخشند.

اینجانب این روز خجسته را به محضر رهبر معظم انقلاب٬ ملت شریف ایران٬ خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و آزاده به ویژه آزادگان سرافراز استان و همکاران آزاده ام در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نمایم.

به روح ملکوتی خمینی کبیر، شهیدان والامقام و آزادگانی که در زمان اسارت و بعداز رهایی، آسمانی شدند درود می فرستم و یاد و خاطرات شان را گرامی می دارم.

افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم
96/5/26

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین