« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
مهدی قائدی مثل بازی‌های قبل اواسط نیمه دوم بازی با سایپا وارد زمین شد تا به خط حمله استقلال طراوتی تازه بدهد و با حرکت‌های انفجاری‌اش روحیه از دست رفته و خستگی سکوها را هم برطرف کند. بازی برابر سایپا اما برای او شرایط دیگری داشت.
آوای رودکوف: قائدی که بعد از جلب توجه رسانه‌ها و هواداران با چهره محبوب و ستاره‌ای آینده‌دار شناخته می‌شود هنوز در برقراری ارتباط با لیگ برتر و تصمیمات کادرفنی ضعیف است و آنچه خودش می‌پسندد را به نمایش می‌گذارد. البته که استعداد قابل توجه او باعث می‌شود در بسیاری از دریبل‌ها موفق باشد اما اصرار به تکرار تک‌روی‌ و دوری از همکاری تیمی در دقایق حضورش برابر سایپا باعث شد برابر هواداران استقلال قرار بگیرد و انتقادهایی به سبک بازی خودخواهانه او بشود. در شرایطی که استقلال به برد یا حداقل تساوی نیاز داشت و برای به دست آوردن آن هم مهم بود که بازیکنان‌اش همکاری لازم را داشته باشند اما مهدی قائدی بیشتر برای به دست آوردن دل دوربین‌ها و بیشتر و بیشتر شدن تمجیدهای فردی بازی کرد و گویا چندان توجه‌ای نداشت که آبی‌ها شکست خورده‌اند. شاید این اتفاق در همین روزهای ابتدایی بولد شدن او نیاز بود تا منصوریان و بزرگ‌ترهای استقلال او را متوجه رفتارهای فوتبالی‌ و واکنش‌ها به تعریف و تمجیدها کنند و سدی بشوند در برابر میل درونی و احتمالا ناخواسته او که فردگرایی و دیده شدن دریبل‌هایش را بیشتر از منافع تیمی دنبال می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: