« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
بهمئی
بخشدار سرآسياب يوسفی در شهرستان بهمئي گفت: برای آسفالت معابر این روستاها پنج میلیارد و ششصد ميليون ریال از محل اعتبارات دهياری ها، بنياد مسكن و روستاهای فاقد دهياری هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی، هيبت الله جوانمرد بخشدار سرآسياب يوسفي در شهرستان بهمئي به تكميل آسفالت روستاهاي ده بنار، آب الوان، برم الوان، طلاگه عليا و سفلي،  سرآسياب يوسفي و آسفالت معابر داخلی این روستا به طول  پنج هزارمتر اشاره كرد و گفت: برای آسفالت معابر این روستاها  پنج میلیارد و ششصد ميليون ریال از محل اعتبارات دهياری ها، بنياد مسكن و روستاهای فاقد دهياری هزینه شده است.

جوانمرد با بيان اينكه‌، مبلغ يك ميليارد و ششصد ميليون ريال از محل اعتبارات سفر رياست جمهوری به طرح منطقه گردشگرپذير  روستای برم الوان يوسفی اختصاص داده شده است، عنوان کرد: ايجاد فضايی مناسب براي رفاه حال گردشگران و اجرای طرح های خدمات رسانی از جمله منبع  آب و سرويس های بهداشتی در جوار  درياچه برم الوان جهت  استفاده مسافران و مهمان در اين طرح اجرائی مي شود.

فرماندار بهمئي، با اشاره به اينكه، در شش ماهه گذشته عملیات آسفالت، زيرسازی و جدول گذاری بالغ بر 60 هزار مترمربع در روستاهای بخش سرآسياب يوسفی، ممبی و بخش مرکزی شهرستان بهمئي بر اساس طرح هادی مصوب روستاها  به صورت 100 درصد تکمیل شد، خاطرنشان کرد: براي تكميل و راه اندازی اين طرح ها مبلغ 20 ميليارد  ريال از محل اعتبارات بنيادمسكن و دهياری ها هزينه شد كه در آبادانی روستاهای بخش سرآسياب يوسفي، ممبی و بخش مركزی نقش موثری خواهد داشت.


علي اكبر فرهنگي نسب ببا تاکید بر اينكه، هم اکنون عملیات آسفالت و جدول گذاری معابر از محل اعتبارات دهیاری ها با همكاري بنياد مسكن در 10 روستای شهرستان بهمئي  در حال اجرا است که تا پایان سال جاری شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر روستاهای شهرستان بهمئي خواهیم بود، افزود: براي ساماندهی کامل این مقدار از معابر به اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


عکس و گزارش:مسلم مختاري

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: