« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
عامل قتل زن ۵۰ ساله و مجروح شدن دختر ۲۱ ساله وی توسط پلیس شهرستان دستگیر شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ساعت 02:09 دقیقه بامداد روز گذشته یک مورد تیراندازی به سمت خودرو ال 90 در محدوده خیابان طالقانی غربی به مرکز 110 اعلام گردید.

 وی افزود: در این حادثه زن 50 ساله راننده خودرو ال نود نوک مدادی بر اثر اصابت گلوله فوت کرد و دختر 21 ساله وی نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: کارگاهان در تحقیقات اولیه پلیسی متوجه شدند مادری به اتفاق دختر 21 ساله و پسر حدودا 12 ساله‌اش پس از شرکت در یک مراسم عروسی و خرید دارو از یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان به سمت منزل در حرکت بوده‌اند، ناگهان دو نفر با سر و صورت پوشیده با یک دستگاه موتورسیکلت که از قبل آنان را تعقیب می‌کردند به وسیله یک قبضه اسلحه شکاری دو لول تیراندازی و پس از کشتن راننده و مجروح کردن دختر وی بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

وی افزود: با استفاده از سرنخ های موجود و ردزنی‌های گسترده ساعت حدودا نه صبح یکی از متهمان اصلی که با خودرو پراید در 40 کیلومتری جاده نیشابور به مشهد حوالی روستای عصمت آباد شناسایی و دستگیر شد.

مختاری ادامه داد: متهم 29 ساله ضمن قبول بزه انتسابی در اعترافات خود اظهار کرده بنده داماد سابق مقتوله بودم که به دلیل اختلافات قبلی با  همدستی دو تن از دوستانم که یکی از آنان وظیفه تعقیب و اطلاع به بنده را داشت و یک نفر دیگر که راکب موتورسیکلت بود با اسلحه شکاری به سمت خودرو ی آنان تیراندازی و از محل متواری شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: به دنبال این اعترافات دیگر همدستان 27 و 26 ساله وی در عملیات‌های جداگانه دیگری در خیابان ابراهیم ادهم دستگیر و سلاح قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: