« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام صفدر پناهی گفت: در صورتی که درگیری‌های سیاسی و جناحی را به سمتی ببریم که ارزش‌ها خدشه‌دار شود همه نظام زیر سؤال می‌رود.
به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت شهدای دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت امسال بهتر است بیشتر مسائلی برای مردم تبیین شود که مورد قبول عموم باشند.

وی افزود: در شرایط کنونی که برخی اعضای هیئت دولت و مدیران دولتی حقوق‌ها و سرمایه‌های نجومی دارند، اگر از ساده زیستی هیئت دولت بگوییم مردم خنده شان می‌گیرد، بنابراین بهتر است بیشتر به بیان خدمات و تلاش های انجام شده پرداخته شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به ترورهای دهه 60 اشاره داشت و بیان کرد: الان زمان آن است که جنایات منافقین که بدتر از جنایات داعش است، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی و جناحی برای مردم بیان شود تا اشتباهاتی که در زمان انتخابات رخ داد تا حدودی اصلاح شود.

پناهی گفت: در صورتی که درگیری‌های سیاسی و جناحی را به سمتی ببریم که ارزش‌ها خدشه‌دار شود همه نظام زیر سؤال می‌رود، بنابراین سخنرانان در هفته دولت فارغ از هرگونه گرایش سیاسی وارد صحنه شده و گفتمان امام و مقام معظم رهبری را برای مردم تبیین کنند.

این مقام مسئول بیان خدمات دولت از تریبون نماز جمعه را ضروری دانست و بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آمادگی لازم برای همکاری با مسئولان جهت بیان خدمات دولت از تریبون‌های نماز جمعه را دارد.

انتهای پیام/ آرامه.و

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: