« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
با هدف کمک به نیازمندان محقق شد
کمک‌های مردمی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد با هدف کمک به نیازمندان در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی  با بیان اینکه امسال با تلاشی که برای تأمین بودجه داشتیم، توانستیم  ۷۸ درصد منابع دولتی را جذب کنیم گفت: امسال ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تزریق شده است از شش میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ، سه میلیارد تومان آن به استان تخصیص داده شد.



وی اعلام کرد: اعتبارات سفر در بخش های مسکن، جهیزیه، تقویت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، وام های کارگشایی و خودکفایی هزینه می شود.

وی با تأکید بر اینکه راه برای اصلاح ساختار باز است، ادامه داد: باید به اقتضای نیاز و متناسب با شرایط و محدودیت هایی که در اداره‌های شهرستان ها وجود دارد ساختار های کاری اصلاح شود.

محبی گفت: طبق برنامه ششم توسعه، حجم پرونده های مددجویی به ازا ء هر مددکار باید ۱۰۰ پرونده باشد اما این رقم در حال حاضر حدود ۴۵۰ پرونده است.

علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هم در این گردهمایی اعلام کرد: کمک‌های مردمی در این استان با هدف کمک به نیازمندان در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد رشد داشته است.

مظاهری تاکید کرد: با توجه به پایش و گزارش تراز مالی حوزه مشارکت های مردمی ، صد در صد تعهدات این حوزه در جذب منابع مالی محقق شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: