« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
معاون اقتصادی استانداری خبر داد :
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: شرکت تعاونی فراگیر ملی در استان تشکیل می شود
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مجید محنائی افزود: در راستای عملیاتی نمودن پروژه توسعه و توانمندسازی شرکت های تعاونی فراگیر ملی امسال در استان یک شرکت تعاونی تشکیل می شود.

وی اظهار داشت: این برنامه در جهت پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در سال 1396 می باشد که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اجراء خواهد شد که با عملیاتی شدن آن شرکت های تعاونی استان به اشکال مختلف توانمند می شوند.

رئیس کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان همچنین گفت: به استناد بند ز تبصره 9 قانون بودجه 1396 کاهش اعتبارات برنامه ای پژوهش توسط دستگاه های اجرائی ممنوع است .

محنائی عنوان کرد: براساس ماده 56 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) دستگاه های اجرائی موظف هستند یک درصد از اعتبارات تخصیص یافته هزینه ای به استثنای فصول 1و 6 را برای امور پژوهشی و توسعه قناوری هزینه کنند.

محنائی تصریح کرد: در آخر سال در صورت عدم جذب این اعتبار استانداری و دیوان محاسبات پیگیر موضوع خواهند شد و مدیران این دستگاه ها باید پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: