« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
واكنش مجدد وكيلي به مديرعاملي پسرش در يكي از شركت هاي وزارت كار:
واکنش محمدعلی وکیلی به مدیرعاملی پسرش در یکی از شرکت های وزارت کار: اگر پسرم نیاز مالی نداشت، نمی‌رفت برای ۲ میلیون حقوق در شرکتی مدیرعامل شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره انتقادات اخیر به وی در فضای مجازی گفت: آنهایی که تصور می‌کردند باید آقای ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی اعتماد نگیرد فکر می‌کردند حتماً باید مخالفت من هم در این رأی عدم اعتماد مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مشخص شد من در فهرست ثبت‌نام‌کنندگان برای اعلام مخالفت با آقای ربیعی قرار ندارم، بعضی حمل بر این کردند که حتماً معامله‌ای میان من و ایشان صورت گرفته است، در حالی‌ که من مخالف آقای ربیعی بوده‌، هستم و خواهم بود و این موضوع بر رئیس‌جمهور و هیچ‌کدام از نمایندگان مجلس پوشیده نیست.

وکیلی در توضیح علت عدم ثبت‌نام خود به‌عنوان نماینده مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من یک نماینده تشکیلاتی و تابع فراکسیون امید هستم و این فراکسیون به این جمع‌بندی رسیده بود که از ابتدای ورود به بحث کابینه تا پیش از جمع‌بندی نهایی فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی، اعضا اجازه ندارند له یا علیه وزرای پیشنهادی موضع بگیرند.

وکیلی افزود: برفرض که اصلاً پسر مرا وزیر ممکلت کرده باشند؛ مهم این است که من رسماً اعلام کردم که جذب و حکم ایشان بدون اطلاع من بوده و به محض اطلاع هم مخالفت کردم! و حتی خواستم که برود استعفا بدهد و چند بار هم استعفا داده اما مدیر مربوطه با وعده امروز و فردا به این بهانه باید اول یک جایگزین پیدا کند، پذیرش استعفای پسرم را به تاخیر انداخته است!

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: اما یک هفته است که درباره این موضوع هم جنجال علیه من به راه افتاده است که پسرم در یک شرکت کاغذی سرپرست شده و حقوقش هم ماه دو میلیون تومان است، در حالی که اگر واقعاً سقف رانت و فساد در کشور در حد حقوق دو میلیونی پایین آمده که باید به آن افتخار کرد، چرا که اگر پسر نماینده مجلس نیاز مالی نداشت، نمی‌رفت برای دو میلیون حقوق در شرکتی سرپرست شود که وزیرش مورد مخالفت پدرش است.

کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
بابااین شعرادیگه قدیمی شده همه می دونندکه این رانت بازیها وجوددارد هرکسی هم بخوادتوجیح کندفقط دروغ دیگه چیزی نیست که بگوید،فقط این وسط یه عده مردم بدبخت که به امیدنماینده برای مشکلاتشان دل خوش کردندولی درواقع اونا بادولت کارمی کنندوهرامتیازی خواستندباج ازشون میگیرند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین