« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
عدل هاشمی پور
نماینده کهگیلویه بزرگ:خوشبختانه پروژه انتقال آب از سد کوثر فعال است و روند کار به خوبی پیش میرود که با روند موجود امید را در دل مردم زنده شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عدل هاشمی پور در نشست مؤسسه اروندان و پیمانکاران حوزه راه کهگیلویه که با حضور فرماندار کهگیلویه! مدیر کل راه و شهرسازی و معاون آب منطقه ای استان در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار گردید گفت : خوشبختانه پروژه انتقال آب از سد کوثر فعال است و روند کار به خوبی پیش میرود که با روند موجود امید را در دل مردم زنده شده است.

هاشمی پور افزود : انتظار میرود برای گلو گاه های اصلی از قبیل متریال٬ عبور از رودخانه خیرآباد٬ مخازن پروژه٬ لوله٬ شیرآلات و اتصالات٬ ایستگاه پمپاژ٬ مسیر یابی و مسیرسازی و سایر موارد لازم برنامه ریزی جدی انجام شود تا اجرای پروژه مطابق برنامه زمانبندی انجام شود.

وی در خصوص لزوم بکارگیری نیروهای بومی تاکید کرد: باید در حد توان از نیروهای منطقه در این پروژه استفاده شود همچنین با نظارت بر بکارگیری نیروهای خدماتی٬ حراستی٬ اجرایی و نیز ایمنی و بهداشت عوامل و تهیه آمبولانس به روند کار و سلامت کارگران کمک کرد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی عنوان کرد: با آقای نژادسلیم و خانم شادیانی رایزنی و مکاتبات لازم را در خصوص عریض تر نمودن کانال جهت استقرار لوله اتیلن پتروشیمی نیز انجام داده ام که با استقبال و پذیرش آنان مواجه شده است و لازم است فرماندار شهرستان برنامه ریزی لازم را پیش بینی و مشکلات زیست محیطی، منابع طبیعی و سایر موانع را جهت تسهیل و صرفه جویی در هزینه برطرف کرده و انجام دهد.

سردار هاشمی در ادامه افزود; نظر به روند کند پروژه ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی که در 4 ماه گذشته فقط 4 در صد پیشرفت فیزیکی داشته٬ پیشنهاد می کنم پروژه در قالب 25 درصد قرارداد به قرارگاه واگذار شود که با استقبال دکتر احسانی معاونت آب منطقه ای استان مواجه شد، همچنین رایزنی و هماهنگی لازم با سرپرست وزارت نیرو توسط نماینده مردم انجام میشود.
اما مشکلات پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی از دیگر مباحث این نشست بود که  مدیرکل راه، کمبود اعتبارات را مهمترین مشکل اعلام کرد و افزود: از نماینده سختکوش و پرتلاش مردم از بابت پیگیری های اعتباری٬ تأمین قیر و همکاری های لازم تشکر میکنم.

علیمردانی در خصوص جاده سوق  گفت: یک باند این جاده ظرف دو ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

سردار هاشمی پور نگرانی مردم و یکی از مشکلات عمده دهدشت را ورودی های این شهر عنوان کرد و افزود: تقاضای من و عموم مردم سامان بخشیدن به ورودی هاست و تاکید کرد پیمانکاران طلبکار هستند و موضوع را به صورت کلی تعیین تکلیف کنید چراکه مکاتبات و رایزنی لازم به وزیر راه انجام شده و مجوز 6 میلیارد تومان اخذ شده است.

 آقای علیمردانی متعهد شد که ظرف 10 روز آینده با جلسه با پیمانکاران وضعیت ورودی ها و برخی راه های شهرستان را تعیین تکلیف نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: