« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س):
در آستانه سال روز پیوند آسمانی حضرت امیر المومنین (ع) و دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) جشن عقد و پیوند مبارک هشت زوج جوان شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با هدف ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده  و به همت خیران ، 9 زوج جوان در شهرستان بهمئي  در طرح پیوند آسمانی راهی خانه بخت شدند.



 « حجت الاسلام افروغي » در این مراسم ، با اشاره به اينكه ، ازدواج آسان و ساده زیستی ، شیوه ی زندگی مولای متقیان بود ، صمیمیت و همدلی را لازمه ایجاد فضای آرام درخانواده ها  دانست و با اشاره به اینکه ،  در زندگی های موفق، آموزه های دینی پایدار تر است گفت : این زوج های جوان با همکاری خیران زندگی مشترک خود را آغاز کردند.



« حجت الاسلام افروغي امام جمعه شهر ليكك » بر حذف سنت‌های غلط رواج‌یافته برای ازدواج در کشور تأکید کرد و و با اشاره به اینکه ، اساس ازدواج بر سادگی و اساس خوشبختی در ازدواج ، محبت است افزود : همه باید برای ترویج ازدواج ساده وآسان در بین جوانان گام بردارند و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا جوانان به ازدواج آسان تشویق شوند که در این  میان خانواده‌ها نقش مهمی دارند.



« وي » همچنين گفت:  برگزاری ازدواج های آسان و پایدار می تواند در ترویج این فرهنگ حسنه، بسیار تاثیرگذار باشد و از رخ دادن بسیاری  از آسیب های اجتماعی جلوگيري نمايد.



 اهدای 25 میلیون ریال به هر زوج برای تامین جهیزیه از جمله خدماتی است که به زوج های شرکت کننده در مراسم ازدواج آسان  در شهرستان بهمئی اهدا شد.



عکس و گزارش/ مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: