« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
عدل هاشمی پور
نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار امیدواری کرد: پس از سفر وزیر به فضل الهی و نظر به توجه ویژه و حسن نیت جناب مهندس شریعتمداری٬ شاهد تصمیمات مهم و کلیدی و تحول عظیم در پیشرفت روز افزون پروژه ها باشیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛عدل هاشمی پور گفت: مهندس شریعتمداری از پروژه در دست اجرای پتروشیمی دهدشت و معدن فسفات چرام  بازدید  و از نزدیک موانع و مشکلات پیش روی این دو پروژه بزرگ صنعتی را بررسی خواهد کرد.

وی زمان سفر وزیر صنعت را فردا جمعه 96/6/3  اعلام کرد و افزود :  این سفر فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر وزیر صنعت معدن و تجارت از پروژه پتروشیمی دهدشت و معدن فسفات چرام است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  افزود : برای تسریع در روند اجرای پتروشیمی دهدشت  و تعیین تکلیف نهایی معدن فسفات چرام و اختصاص اعتبارات مورد نیاز،  این سفر لازم و ضروری و  این بازدید وزیر حاکی از اهمیت این دو پروژه مهم ِصنعتی در کشور است.

هاشمی پور اظهار امیدواری کرد: پس از سفر وزیر به فضل الهی و نظر به توجه ویژه و حسن نیت جناب مهندس شریعتمداری٬ شاهد تصمیمات مهم و کلیدی و تحول عظیم در پیشرفت روز افزون  پروژه ها باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: