« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
بهمئی
هيبت الله جوانمرد بخشدار سرآسياب يوسفي در پیامی هفته دولت و آغاز به كار شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛هيبت الله جوانمرد بخشدار سرآسياب يوسفي در پیامی هفته دولت و آغاز به كار شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت.

در بخشی از پیام ایشان آمده است:

 هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، شهيدان گرانقدر رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ / دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود.
 به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود).
در کارنامه  دولتهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏ دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است كه نقش دولت يازدهم هم غيرقابل انكار است .
وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص در كشور ، استان و شهرستان بهمئي است، تلاشها و فداكاري هايي كه در راه خدا و براي ساختن ايراني سربلند  و آباد انجام شد و به حق ،  قدرداني از آنها وظيفه اي است بس خطير و مهم.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و  بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند و آغاز به كار شوراها  را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت تدبير و اميد در شهرستان بهمئي تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ادامه راه شهیدان دفاع مقدس و سربلندي دولت دوازدهم  رياست محترم جمهوري دكتر حسن روحاني را را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
هيبت الله جوانمرد
بخشدار سرآسياب يوسفي / شهرستان بهمئي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: