« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به مناسبت هفته دولت
فرماندار شهرستان لنده گفت: مدیران نهادهای دولتی وظیفه دارند با خبرنگاران در تعامل باشند و از نقدهای دلسوزانه و گاها بی رحمانه آنها استقبال کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده، دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت گفت: وظیفه مدیران تعامل با خبرنگاران و استقبال از نقدهای دلسوزانه و بی رحمانه آنهاست.


وی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای خبرنگاری در جامعه، داشتن شم خبری بالا را از خصوصیات لازم و ضروری یک خبرنگار دانست و تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران ضمن طرح مشکلات جامعه تزریق روحیه امید به مردم می باشد.

فرماندار لنده با بیان خدمات دولت در شهرستان لنده عنوان کرد: در یکسال گذشته بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان در حوزه راهسازی هزینه شده است.

کریمی نژاد با اشاره به 60 طرح اقتصادی بهزیستی در سطح شهرستان و 270 طرح اقتصادی کمیته امداد، بیان کرد: در هفته دولت سه پروژه عمرانی شامل آسفالت و روکش جاده لنده_دهدشت، افتتاح فاز یک و دو برق شهرستان ، افتتاح دو مجتمع آبی قیام و موگرمون، افتتاح دو پروژه کلنگ زنی شامل گاز قیام و پروژه فاز سه و چهار برق را خواهیم داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طرح های اشتغالزایی کمک زیادی به رفع معضل بیکاری در این شهرستان کرده است، خاطرنشان کرد: برابر آمار اعلام شده رشد بیکاری در سطح شهرستان برابر 12.94  درصد می باشد.

فرماندار شهرستان لنده، گفت: طرح انجیرکاری از جمله مهمترین طرح های اقتصادی در دست اقدام برای این شهرستان می باشد.

وی افزود: در زمینه ورزش ما شرمنده مردم هستیم و در سال آتی این حوزه را در اولویت قرار خواهیم داد.

کریمی نژاد با اشاره به بن بست بودن جغرافیایی شهر لنده بیان کرد:  پل تراب و جاده تشان از دیگر اولویت های  فرمانداری لنده هستند که باعث برون رفت لنده از بن بست می شود.

این مسئول همچنین گفت: شهردار آینده  لنده باید شهرک های فجر، بهاران و سرآسیاب را در اولویت کاری خود قرار دهد.

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به مشکلات خبرنگاران درسطح شهرستان و استان افزود: اگر مشکلات خبرنگاران حل شود بسیاری از مشکلات مردم، شهرستان و استان حل خواهد شد و از جهتی استقلال خبرنگاران تثبیت خواهد شد.

وی در پایان از حل شدن مشکلات گازرسانی روستای قیام در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجلیل بعمل آمده است.

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: