« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
رئیس اداره منابع طبیعی لنده خبر داد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از آغاز ثبت نام عشایر و روستائیان جهت دریافت تسهیلات بانکی و خرید آبگرمکن خورشیدی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه: نصب آبگرمکن‌های خورشیدی با هدف حفاظت از جنگل‌های کشور و استفاده بهتر از انرژی‌های تجديدپذير در مناطق روستایی، کوهستانی و عشایری در دستور کار منابع طبیعی قرار گرفته است از واگذاری آبگرمکن خورشیدی در قالب تسهیلات بانکی با 4درصد سود از طریق بانک کشاورزی خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: این تسهیلات از بیست میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال می باشند.

وی تاکیدکرد:اقساط پرداختی از طرف عشایرو کشاورزان بین چهارصد هزاریال تا هشتصدهزریال به صورت ماهیانه خواهد بود و به محض واریز وجه به حساب شرکت مورد نظر کار عملیات نصب آبگرمکن انجام  خواهدگرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد :هیچ محدودیتی برای ثبت نام عشایر و روستائیان وجود ندارد  و آنان می توانند جهت ثبت نام به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان  مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: