« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
در هفته ازدواج اسان وهمزمان با هفته دولت انجام شد
کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک معیشت به مددجویان در سر فصل های آموزش ،بهداشت و درمان ،تعمیرات مسکن و ساختمان به خانواده های تحت حمایت خدمات ارائه می دهد‎..
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛محمد نظری، معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از بهره مندی 881 نوعروس وداماد مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه وهدیه ازدواج خبر داد و  گفت : از ابتدای امسال تا کنون مبلغ 26 میلیارد و 940 میلیون ریال در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه نوعروسان، بانوان و هدیه به داماد هزینه شده است.


وی با بیان اینکه تعداد 62 نفرهرکدام مبلغ 15 میلیون ریال در قالب هدیه به داماد به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، ادامه داد: مبلغ جهیزیه اعطاء شده به 819 نوعروس در مناطق محروم 35 میلیون ریال و در مناطق برخوردار 30 میلیون ریال بوده است.

نظری یکی از فعالیت های شاخص ‏کمیته امداد در راستای ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان را، اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت عنوان کرد.

وی،با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی با هدف آشنایی مددجویان با اصول و مهارت‌‌های زندگی، بیان کرد: نوعروسان و بانوان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت خیرین جهت تأمین جهیزیه خود برای شروع زندگی مشترک هستند.

نظری افزود: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک معیشت به مددجویان در سر فصل های آموزش ،بهداشت و درمان ،تعمیرات مسکن و ساختمان به خانواده های تحت حمایت خدمات ارائه می دهد‎.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: