« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
اجتماعی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند افزایش دما در غالب نقاط کشور گفت: دمای هوای غالب نقاط کشور تا پایان هفته گرم‌تر خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده رفته رفته جای خود را به افزایش دما می‌دهد و این روند تا پایان هفته در غالب نقاط کشور حکمفرما خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز فقط بارشهای پراکنده باران در برخی نقاط گیلان و مازندران پدید می‌آید و سایر نقاط کشور نیز جو نسبتاً آرام و آسمانی صاف خواهند داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی سه روز آینده پدیده قابل توجهی در غالب نقاط کشور رخ نمی‌دهد و روند افزایش دما در اکثر استانها به‌ویژه نوار شمالی پدید می‌آید.

به گفته وظیفه، این افزایش دما ناشی از جنوبی شدن جریانات جوی خواهد بود و باید استانهای شمالی به پدیده خشک شدن مراتع، جنگل‌ها و احتمال افزایش آتش‌سوزی توجه داشته باشند.

وی افزود: افزایش دمای یک تا چهار درجه‌ای به همراه ماندگاری هوای گرم تا روز پنجشنبه ایجاد می‌شود اما در روزهای انتهای هفته تغییرات جوی به‌وجود می‌آید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با پنج درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 45 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: امروز دمای هوای تهران در گرم‌ترین لحظات به 33 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آتی شاهد افزایش دو درجه‌ای دما خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: