« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
اجتماعی
رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تعیین مجازات حبس و جزای نقدی برای کسانی که اقدام به خرید و فروش کودکان به قصد سوءاستفاده‌های مختلف می کنند خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل  از خبرگزاری فارس: اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون ادامه رسیدگی به لایحه حمایت حقوقی از کودکان را در دستورکار خود داشتند که در همین راستا مواد 11 و 12 این لایحه توسط اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

وی افزود: با مصوبه کمیسیون قضایی مجلس برای کسانی که اقدام به صادرات و واردات و همچنین حمل و نگهداری ابزارآلاتی کنند که در راستای تضعیف بنیان اخلاقی نوجوانان استفاده می‌شود، مجازات حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در مواد دیگر این لایحه مصوب شد برای کسانی که اقدام به معامله و خریدوفروش کودکان می‌کنند مجازات حبس و جزای نقدی در نظر گرفته شود و چنانچه این خریدوفروش‌ها با هدف سوءاستفاده‌های جنسی انجام شود مجازات سنگین‌تر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: