« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مهران مدیری در آخرین قسمت از برنامه دورهمی به دلیل اینکه چند بار از محمد اصفهانی نام برده شده بود، او را به سنت این برنامه دعوت کرد. اما چون آخرین قسمت دورهمی بود به شوخی گفت که اصفهانی را به خانه ام دعوت می کنم!
به گزارش آوای رودکوف به نقل از نامه نیوز، محمد اصفهانی در اینستاگرامش نوشت: «از احسان عزیز تشکر مى کنم به خاطر حسن ظنى که همیشه به بنده داشته او خودش خواننده بسیار خوب و کاربلد و پر طرفدارى هست انشالا هرروز موفق تر از گذشته باشه براى پدر عزیزش اسطوره آواز ایرانى استاد ایرج آرزوى توفیق و سلامتى روز افزون دارم از تمامى همکاران عزیزم که در برنامه دور همى از بنده نام بردند صمیمانه تشکر مى کنم و قدر محبت هاشون رو مى دونم و از مهران مدیرى عزیز هم بخاطر عدم توفیقم جهت شرکت در برنامه دور همى معذرت میخوام مهران جان از لطف مکرر شما و محبت هاتون نسبت به خودم همواره ممنون و قدردان بوده و هستم امیدوارم بتونم جبرانشون کنم و تمام اینها از خدا و لطف شما مردمه که ماها مى تونیم از این حرفا بزنیم و از این تشکرها بکنیم انشالا سعى مى کنم جواب این خوبیها رو توى کارهایى که دارم تولید مى کنم بدم و توقعات شما رو برآورده کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: