« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
یاسوج
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 9 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دکتر رحیم استوار گفت: در هفته دولت امسال 9 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان با اعتباری افزون بر 26 هزار میلیون ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 3 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی پوله، سیلاب و کلوار و تمنک با زیربنای 1200 متر مربع و اعتبار هزینه شده 18 هزار میلیون ریال طی 15 ماه احداث و آماده بهره‌برداری است.

دکتر استوار ابراز کرد: 5 خانه بهداشت و یک خانه پزشک با زیربنای 600 متر مربع و اعتبار هزینه شده 8 هزار میلیون ریال نیز در هفته دولت امسال افتتاح که به نوعی رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی افزود: این پروژه‌ها توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و تحویل معاونت بهداشتی این دانشگاه و شبکه‌های تابعه می‌شود تا نسبت به تجهیز و راه اندازی آن‎ها اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح تحول سلامت تاکنون 280 پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این استان اجرایی شده که از این تعداد 200 مورد افتتاح و 80 پروژه دیگر نیز در دست اجرا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: