« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
لنده
مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی "قیام - موگرمون" در شهرستان لنده، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مردم و مسئولان به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فیض‌الله پاسره در آئین افتتاح این پروژه تصریح کرد : مجتمع "قیام - موگرمون" با اعتبار 35 میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع ملی در شهرستان لنده به بهره برداری رسید.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، گفت: حفر دو حلقه چاه عمیق،  راه اندازی دو ایستگاه پمپاژ، ایجاد 3000 متر مکعب مخزن و ایجاد و اصلاح و بازسازی 62/5 کیلومتر خط لوله و شبکه داخلی بخش هایی از این پروژه است.
وی گفت: این پروژه 31 روستا با جمعیتی قریب به 7582 نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد.

مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: این پروژه از 93 شروع شد و امسال پس از 3 سال آب بهتر و ایده آل تری به 31 روستای محروم شهرستان لنده رسیده است.

مدیرعامل آبفای روستایی گفت: مجتمع آب رسانی "قیام - موگرمون" در همه مراحل خود از بهترین و با کیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده، امیدواریم شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان این مناطق خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این آئین تصریح کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی را باید مدیون نگاه ویژه مقام معظم رهبری دانست که از منابعی که برای وام و اشتغال بوده به توسعه روستاها تخصیص داده است.

مجید محنایی ضمن تقدیر از خدمات آبفای روستایی در استان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به روستاها در همه ابعاد باید شدت بگیرد و امیدواریم خدمات به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند و در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: