« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
یاسوج
محمد جواد آذری جهرمی گفت: تا پایان دولت دوازدهم مشکل اینترنت و تلفن همراه ۹۰ ‌رصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار برطرف می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در نشست شورای مدیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های کمتر برخوردار بوده ولی در شاخص های دسته بندی در حوزه فن آوری اطلاعات از رتبه 23 به 15 رسیده است.

محمد جواد آذری جهرمی با تاکید بر اینکه درخواست روستائیان به سمت اتصال به اینترنت رفته که خود نشانه شاخص رشد است, عنوان کرد: اوایل در زمینه اتصال روستاها به اینترنت تگرانی هایی وجود داشت ولی این مسئله در قانون تکلیف شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به ارتباط چیزی نیست که روستائیان را محروم کنیم, ابراز کرد: فن آوری اطلاعات در دنیا شیوه زندگی را عوض کرده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات بیان کرد: طبق برنامه ششم توسعه در حوزه فن آوری اطلاعات شاهد رشد 5 برابری باشیم که انتظار می رود مجموعه همکاران برای رسیدن به هدف پیش بینی شده تلاش کنند.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه پذیرفته شده نیست خدمات به روستائیان گران عرضه شود, افزود: طرح یو اس او روستایی به دلیل بی توجهی به وضعیت مالی مردم مورد استقبال قرار نگرفت و اینکه الان بخواهیم مودم از خارج به صورت قسطی وارد کنیم مجدد با شکست مواجه می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: