« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
عضو مجمع نمایندگان استان فارس خبر داد
عضو مجمع نمایندگان استان فارس از تغییر استاندار فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: تغییر سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس قطعی شده و در حال حاضر نیز وزارت کشور به دنبال نیروی جایگزین است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در استان فارس  نیز با یک اتفاق نظر و همدلی به دنبال این هستند تا استاندار شایسته برای استان فارس انتخاب شود.

 در 10 سال گذشته مردم استان فارس شاهد تغییر شش استاندار و سرپرست استانداری بوده‌اند. میانگین فعالیت این استانداران غیر بومی در استان پهناور فارس دو ساله بوده و این موضوع تاثیر منفی در رشد و اعتلای این استان در بخش‌های مختلف داشته است.امید است با انتخاب استاندار بومی و دوام فعالیت چهارساله‌اش شاهد عمران و آبادانی بیشتر در این استان باشیم.

شنیده‌ها حکایت از رفتن استاندار فارس به وزارت کشور و انتصاب به عنوان معاون عمرانی این وزارتخانه دارد.

به گزارش آوای رودکوف ؛ مهندس افشانی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است که  اواخر تیرماه 94 به عنوان استاندار فارس در این استان مشغول خدمت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: