« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
ورزشی
بازیکنان تیم ملی یک روز بعد از تساوی برابر کره جنوبی نسبت به شرایط ایران و نگاه مسوولان، انتقاداتی را با انتشار پیامی مشترک اعلام کردند.
به گزارش آوای رودکوف به  نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی پیش از پایان دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی شده‌اند، به نظر می‌رسد نسبت به برخی بی‌توجهی‌ها گلایه‌مند هستند و این موضوع را با انتشار پیامی مشترک در صفحات رسمی خود اعلام کرده‌اند.

این پیام که در اکانت رسمی بیشتر بازیکنان به انتشار درآمده به این شرح است و باید دید چه پاسخی از سوی مسوولان در پی خواهد داشت.

« ما بودیم و یک جهنم. ما بودیم و کوره‌ای که کره‌ای ها ساخته بودند تا اینبار بعد از پایان بازی روی تابلوی ورزشگاه نتیجه به نام آنها ثبت شود. یک کشور بسیج شده بودند از صدر تا ذیل. این سمت میدان اما فقط یک تیم همدل بود و دعای هواداران. یک تیم سراسر باانگیزه و مسلح به تدابیر کادرفنی. جنگیدیم و 10 نفره شدیم اما باز هم حریف ما نشدند.

کاش اینجا هم عملکرد مسوولان مملکت و فدراسیون کره جنوبی را الگو قرار می دادند. افسوس هیچکس اینجا انگار ندید که ما مسافر جام جهانی شده‌ایم، از صدر تا ذیل! خستگی به تن این تیم ماند. دستتان درد نکند. حالا دیگر پیروزی هم ارزشی ندارد. اینجا موفقیت هم یتیم است!»

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز در پایان دیدار روز گذشته مقابل کره جنوبی انتقاداتی را نسبت به این موضوع اعلام کرده بود. به نظر می‌رسد در فاصله یک بازی مانده به پایان مسیر صعود ایران به روسیه، موضوع عدم توجه به پاداش‌ها و امکانات مورد نظر دلیل اصلی این کمپین اعتراضی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: