« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
ورزشی
کادرفنی استقلال استفاده از چهار هافبک دفاعی برابر گل گهر سیرجان را در تمرینات این تیم بررسی می کند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای لیگ هفدهم لیست خود را با 4 هافبک دفاعی بست. امید ابراهیمی، روزبه چشمی، امید نورافکن و فرشید باقری بازیکنانی هستند که در پست هافبک دفاعی می توانند برای استقلال به میدان بروند و با شروع دوباره لیگ هر چهار بازیکن، آماده حضور در مسابقات هستند.

علیرضا منصوریان البته این روزها دو هافبک دفاعی خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد اما با توجه به مشکلات خط دفاعی سرمربی استقلال احتمالا از هر چهار هافبک دفاعی خود برابر گل گهر سیرجان استفاده کند.

پژمان منتظری و مجید حسینی به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارند. منتظری قطعا به دیدار با گل گهر سیرجان نخواهد رسید و شرایط مجید حسینی نیز فعلا نامشخص است تا منصوریان در خط دفاعی پادوانی و گوگ را در اختیار داشته باشد. پادوانی در بازگشت از مصدومیت هنوز شرایط ایده آل خود را پیدا نکرده و کادرفنی استقلال هنوز از وضعیت او راضی نیستند تا احتمالا استقلالی ها از زوج چشمی و باقری در خط دفاعی برای دیدار با گل گهر سیرجان استفاده کنند.

با حضور احتمالی این دو بازیکن در مرکز خط دفاعی، سرمربی استقلال از زوج موفق فصل گذشته امید ابراهیمی و امید نورافکن در خط میانی استقلال استفاده می کند تا به این ترتیب احتمالا منصوریان هر چهار هافبک دفاعی خود را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: