« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
لنده
حکم 2سال حبس و 160 میلیون تومان جریمه مجازات عاملین شکار پلنگ موگرمون شهرستان لنده در کهگیلویه وبویراحمد ، صادر شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در یازدهمین روزاز شهریورماه 96 در این خصوص گفت : به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر شکار غیرمجاز پلنگ در روستای موگرمون از توابع شهرستان لنده در استان ، نظر به اینکه محدوده مذکور جزو مناطق آزاد بوده و شهرستان لنده نیز فاقد اداره محیط زیست می باشد، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست از شهرستان کهگیلویه و مرکز استان، عازم منطقه مذکور شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی هماهنگی با دادستان و فرماندار، تحقیقات مامورین در این زمینه آغاز و بر اساس تصاویر و اطلاعات به دست آمده دو مظنون در این رابطه شناسایی و بازداشت شدند.

سید اسداله هاشمی اظهار داشت: با ورود دادستان بعنوان مدعی العموم و اداره حفاظت محیط زیست بعنوان شاکی خصوصی پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در جریان تحقیقات صورت گرفته و بازجویی از مظنونین مشخص شد دو پلنگ توسط متخلفین در ارتفاعات روستای موگرمون کشته شده اند که شعبه اول دادگاه عمومی وانقلاب اسلامی شهرستان لنده هردو متهم به 2سال حبس و 160 میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

وی افزود:بااعتراض دو متهم به رای صادره پرونده به شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان ارسال شد.
این مقام مسئول افزود: با صدور رای قطعی شعبه 4 دادگاه تجدید نظر استان یکی از متخلفین به 2 سال حبس محکوم شد

این مقام مسئول در پایان افزود: برای مطالبه خسارت ناشی از ضررو زیان وارده به محیط زیست طی روزهای آتی , با طرح دعوی حقوقی این خسارت مطالبه خواهد شد./تابناک
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
منصور دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
0
درود فکر نمی کنم که کسی باشد که هنوز ازوضعیت پلنگ دردنیا ودرکشور خودمان اطلاع نداشته باشد که درچه وضعیت بحرانی این جانور بسر میبرد وچه تلاشهایی تاکنون انجام شده که بتوانند تعداد این جانور زیبا را اضافه تر ونسل این گونه زیبا را ازانقراض نجات دهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: