« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
اجتماعی
شکارچی متخلف و سابقه دار شهرستان کلاردشت در مازندران که چندین بار اقدام به انتشار تصاویری از شکار حیوانات در شبکه های مجازی کرده بود، با حکم قضایی به یک سال زندان و جریمه نقدی محکوم شد.
آوای رودکوف: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های چالوس و کلاردشت روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ این فرد متخلف از سال 1394 تاکنون خود را 'سلطان شکارچیان' منطقه معرفی و چندین بار پس از شکار غیرمجاز حیوانات حمایت شده، اقدام به انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی کرده بود.
ابوالقاسم محمدپور افزود:‌ به دنبال رصد فضای مجازی و پیگیری کارشناس حقوقی این نهاد از مراجع قضایی شهرستان و استان این فرد متخلف شناسایی شد.
وی ادامه داد :‌ پرونده شکارچی متخلف تحویل دادگاه شهرستان کلاردشت شد و متهم در بازجویی ها به شکار 10 راس مرال و پنج طاقه قرقاول اعتراف کرد .
رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالوس و کلاردشت گفت :‌ این شکارچی متخلف با حکم قطعی شعبه یک دادگاه تجدید نظر مازندران به یک سال حبس محکوم شد و ضمن آنکه براساس مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست باید به خاطر ضرر و زیان بابت شکار حیوانات حمایت شده ، مبلغ 352 میلیون تومان به حساب دولت واریز کند.
قرقاول، مرال، کل و بز، خرس قهوه ای، پلنگ و شوکا از گونه های حیات وحش هستند که در محدوده حدود 55 هزار هکتاری مناطق حفاظت شده البرز مرکزی که زیر پوشش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کلاردشت و چالوس قرار دارد ، زیست می کنند.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام /*

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: