« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
معاون سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره خط امام (ره) با حضور ۱۸۰ دانشجوی بسیجی و نخبه هم استانی در شهر قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان، محسن عباسیان عنوان کرد: آئین افتتاح دوره آموزشی "خط امام ره " دانشجویان نخبه کهگیلویه و بویراحمد در شهر مقدس قم روز دوشنبه 13 شهریورماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره دو روزه است، افزود: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام ذوالنور نماینده مجلس و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه س برگزار می‌شود.

عباسیان ضمن اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی منتخب برای حضور در این دوره آزمون‌های ورودی متعدد را طی کرده‌اند، افزود: این دانشجویان از بین بیش از 1000 دانشجوی داوطلب از سراسر استان انتخاب و معرفی شدند.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دوره با حضور اساتید شاخص کشوری و حول چهار محور بصیرتی، تشکیلاتی، تربیتی و معرفتی با 70 ساعت آموزش مداوم و مستمر انجام می‌شود.

عباسیان ابراز کرد: این دوره همراه با برنامه‌های متنوعی همچون زیارت حرم مطهر حضرت معصومه س، زیارت مسجد جمکران، حضور در گلزار شهدا و برنامه‌های مختلف مذهبی همچون اعیاد و جشن‌ها و مسابقات است.

وی تربیت و ساماندهی نیروهای ارزشی و انقلابی و آموزش سرگروه‌های صالحین و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها را از اهداف برگزاری دوره عنوان کرد.

انتهای پیام/آ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: