« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
جهانگیر ایزدپناه
"توریه " بر وزن توصیه یک اصطلاح شرعی است بدین معنا که یک نوع دروغ غیر معصیت آمیز گفته شود . مثلا فلان کس درخانه است ، شخصی دق الباب میکند و سراغ آن را می گیرد ، ما بنا به دلایلی انکار میکنیم و با اشاره به جائی که ایستاده ایم می گوییم که این جا نیست .
پایگاه خبری آوای رودکوف-استاد«جهانگیرایزدپناه»: 1-آقای نوبخت سخنگوی دولت ، در پاسخ به خبرنگاران در مورد رفع حصر گفت : " در ارتباط با خروج نیروهای امنیتی از منزل آقای کروبی وزیر اطلاعات گزارش داد که این اتفاق افتاد . "

2-آقای محسن اژه ای سخنگوی قوه قضاییه ، خروج نیروهای امنیتی فوق الذکر را تکذیب کرد .

زبانم لال ، فکم بشکند اگر بخواهم بگویم که یکی از این دو مقام مسئول دروغ معصیت آمیز گفته باشند . پس با این کله پوکمان ، به این نتیجه رسیدیم که لابد " توریه " ای در کار بوده است .

"توریه " بر وزن توصیه یک اصطلاح شرعی است بدین معنا که یک نوع دروغ غیر معصیت آمیز گفته شود . مثلا فلان کس درخانه است ، شخصی دق الباب میکند و سراغ آن را می گیرد ، ما بنا به دلایلی انکار میکنیم و با اشاره به جائی که ایستاده ایم می گوییم که این جا نیست . آن شخص هم فکر میکند که واقعا فلانی در خانه نیست . این قسم خلاف واقع گویی را توریه گویند .

این صغرا و کبرا را بافتیم تا بگوییم گفته نوبخت مبنی بر این که " وزیر اطلاعات گفت که این اتفاق افتاد" از نوع همین توریه بوده است . یعنی موقعی که نماینده وزیر اطلاعات به خانه شیخ کروبی رفت، دیده که نیروهای امنیتی برای آن چند لحظه ای که آن جا تشریف داشته منزل را ترک کرده اند ( خروج اتفاق افتاد) . بعد از رفتن ایشان دوباره در منزل شیخ طبق معمول مستقر شده ،کنگر خورده و لنگر انداخته اند.

کله پوک (جهانگیر ایزدپناه) یاسوج...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین