« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد خبرداد
۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در دهه امامت و ولایت از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت وام اشتغال و کارگشایی دریافت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ،فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت به ۹۵ مددجوی واجدالشرایط  تحت حمایت این نهاد وام اشتغال و کارگشایی پرداخت می شود ، گفت: اعتبار این تعداد وام ۵۶۰ میلیون تومان است.


وی با اشاره به اینکه از این تعداد ده وام ۲۰ میلیون تومانی در بخش اشتغال با مجموع اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود گفت: ۹۰ وام چهار میلیون تومانی نیز با مجموع اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان در بخش کارگشایی پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون  پنج هزار و ۳۱ فقره وام اشتغال و کارگشایی از محل صندوق امداد ولایت به نیازمندان و مددجویان متقاضی پرداخت شده است افزود:  در مجموع در این مدت ۱۶ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

محبی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت  به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان انجام می شود، افزود: هر شعبه از صندوق قرض الحسنه کمیته امداد مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: