« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
از ابتدای امسال محقق شد
۱۱۰ طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسیده‌است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امراله فروزنده،مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها در بخش های مختلف دامداری، دامپروری، کشاورزی و خدماتی بوده ا‌ست.

وی با جذب اعتبارات کمیته امداد شهرستان کهگیلویه را در سال جاری مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد:  ساخت یک واحد مسکن شهری و ۳۵ واحد  مسکن روستایی ،انجام ۴۰ مورد تعمیرات کلی و جزیی منازل مددجویی، از جمله اقدامات این نهاد در حوزه مسکن مددجویان بوده‌است.

فروزنده از پرداخت ۹۶۴ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به ۲۹۱ نوعروس مددجو خبرداد و گفت: در این مدت ۲۹۱ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به ۱۹۴ پسر مددجو پرداخت شده‌است.

وی مبلغ پرداختی کمک هزینه خرید جهیزیه به هر نوعروس تحت حمایت کمیته امداد را سه میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: مبلغ هدیه شده به هر داماد تحت حمایت نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

فروزنده اعلام کرد: با هدف کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت و رفع نیازهای اقتصادی و اشتغال آنها، در سال جاری هزار و ۳۹۲  فقره وام کارگشایی به مبلغ سه میلیارد و ۴۸ میلیون تومان پرداخت شده‌است.

 وی با تأکید به ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان افزود:امیدواریم این افراد با مهارت آموزی و فراهم شدن زمینه اشتغال به خودکفایی و اسقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: