« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
رئیس اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه
رئیس اداره ارشاد اسلامی دهدشت در آئین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه بزرگ که صبح امروز به همت مهندس عدل هاشمی پور در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی دهدشت برگزار شد گفت:پیشنهاد می کنم مسولان از خبرنگان و اصحاب رسانه بعنوان روابط عمومی ادارات استفاده نمایند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس اداره ارشاد اسلامی دهدشت در آئین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه بزرگ که صبح امروز به همت مهندس عدل هاشمی پور  در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی دهدشت برگزار شد گفت:خبرنگاران ما بدون هیچ چشمداشتی بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسولان به انعکاس مشکلات و نارسائیها می پردازند و همچنین اقدامات و خدمات ادارات و دستگاهها را به شهروندان منعکس می کنند.

ایرج کاطمی جو افزود: خبرنگاران پرچمدار حق طلبی و حق جویی در جامعه هستند و با فعالیتهای حرفه ای خود انگیزه مضاعفی در مسولان ایجاد می کنند تا اهداف پیش روی را با انگیزه بیشتری دنبال کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تقریبا همه ی خبرنگاران ما با سن و سال و تجربه ی بالا و مدرک تحصیلی بالا  به دلیل علاقمندی به فرهنگ و هنر فعالیت دارندو از آنطرف اکثرا بیکار هستند پیشنهاد داد تا ادارات مختلف از خبرنگان و اصحاب رسانه بعنوان روابط عمومی ادارات استفاده نمایند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه همچنین با اشاره به نقش و جایگاه خطیر خبرنگاران گفت :متاسفانه گاهی مدیران ما  انتطاراتی از خبرنگاران دارند و برای انها تکالیفی در نظر می گیرند در حالیکه خبرنگاران را خداوند آزاد و مستقل آفریده بنابراین هیچ اداره ای و مسول حق ندارد برای آنها تعیین تکلیف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: