« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
یاسوج
جمعیت مددجویی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری از ۱۴ درصد به ۱۰درصد کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی،مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد در این گردهمایی با اشاره به اینکه مؤسسه عترت بوتراب هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت دارد گفت: این مؤسسه خیریه خدمات گسترده ای به نیازمندان و مددجویان ارائه می دهد که پرداخت کمک های نقدی ماهیانه ، مشارکت در ساخت مسکن مددجویی و توجه به امورات تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان از آن جمله است.



محبی ادامه داد: در سال جاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب با هدف کمک به ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان، به ازاء هر خانوار ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان کمک بلا عوض پرداخت کرده است.

وی با تأکید براینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به رفع مشکلات و نیازهای مددجویان نیست، از همه خیران و مؤسسات خیریه فعال در کشور دعوت به همکاری کرد.

وی با یادآوری اینکه جمعیت مددجویی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری از ۱۴ درصد به ده در صد رسیده است، عنوان کرد: اجرای سیاست های توانمندسازی افراد تحت حمایت و پالایش مددجویی از دلایل مهم این کاهش است.

حجت الااسلام سید نوراله افشار، امام جمعه شهرستان چرام، در این گردهمایی با تبریک عید غدیر خم، با بیان اینکه یتیم نوازی سیره امیر مومنان علی(ع) است، از تلاش های مؤسسه خیریه عترت بوتراب در دستگیری از ایتام و نیازمندان قدردانی کرد.

وی افزود: حمایت از ایتام بسترساز آینده ای می شود که همین افراد خود متولی ساخت مساجد، مدارس و انجام امور خیریه شوند.اگر جامعه هدف کمیته امداد مورد پشتیبانی قرار نگیرد انحرافات فکری و اخلاقی زیادی دامنگیر اجتماع می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: